• Grafika Reklamowa

    2010-2020 · STRONIT · GRAFIKA REKLAMOWA · IDENTYFIKACJA WIZUALNA · GRAFIKA UŻYTKOWA · LOGO DLA FIRMY

GRAFIKA UŻYTKOWA NA POTRZEBY REKLAMY

· Wszystko Zaczyna się od Dobrego Projektu Graficznego ·

Prowadzisz małe, średnie lub duże przedsiębiortswo? A może dopiero założyłeś swoją firmę? Jeśli potrzebujesz pomocy w jej promocji i rozwoju, to dobrze trafiłeś. Pomogę Ci zaprezentować Twoją firmę z najlepszej strony, zaistnieć na rynku i wyróżnić się z tłumu konkurentów. Moja oferta skierowana jest do Klientów, którzy poszukują kompleksowej i profesjonalnej obsługi w zakresie projektowania grafiki reklamowej, a także identyfikacji wizualnej.

Zamów Projekt Graficzny Już Dziś!

Grafika Użytkowa

Grafika użytkowa jest jednym z podstawowych, wyodrębnionych działań twórczych z szeroko rozumianej grafiki, będące w swym podstawowym przekazie grafiką stosowaną, powielaną, komercyjną.

Grafika użytkowa służy celom użytkowym w przeciwieństwie do grafiki artystycznej o określonym unikatowym sposobie powielania. Służy celom wydawniczym i reklamowym.

Każdy ambitny projekt powinien zaczynać się od planowania użytkowego a następnie projektowania graficznego. Grafika daje możliwość wyrażenia własnego stylu, który w rękach doświadczonego projektanta może przyczynić się do osiągnięcia sukcesu.

Całość wykonania odpowiedniej grafiki użytkowej dla klienta to proces złożony, który dzieli się na poszczególne fazy: pomysł – projekt – obróbka. Do tego celu korzystam z różnorodnych programów graficznych, które w ostatecznym rozrachunku dają mi, jak i moim klientom oczekiwany efekt.

Grafika Reklamowa

Grafika reklamowa jest projektowaniem ilustracji i obrazów do tak zwanych grafik użytkowych. Grafika użytkowa to z kolei dziedzina grafiki służąca celom użytkowym. Obejmuje między innymi projekty banerów, wizytówek, ulotek ... projekty okładek i plakatów oraz materiały promocyjne.

Każda firma, aby dobrze funkcjonować i zdobywać nowych klientów potrzebuje skutecznej reklamy. Grafikę reklamową łatwo można opublikować na stronie internetowej w mediach społecznych, a także wydrukować w niemalże dowolnej formie i na różnego rodzaju materiałach. Nawet jeśli nie posiadamy własnej działalności zdarzają się okazje kiedy przyda nam się własna grafika użytkowa.

Dobra grafika reklamowa powinna łączyć w sobie walory artystyczne, estetyczne, przyciągać wzrok, zwracać na siebie uwagę, a jednocześnie nieść jasny przekaz.

Jeśli chcesz, aby Twoja grafika reklamowa spełniła określone przez Ciebie funkcje, była skuteczna, a jednocześnie wykonana ze smakiem i w dobrym stylu… Zamów grafikę reklamową już dziś, a na pewno się nie zawiedziesz.

Indywidualna Grafika Na Zamówienie

Specjalnie dla Ciebie, na twoje zlecenie wykonam grafikę, którą będziesz mógł wykorzystać w celach promowania swojej firmy. Wspieram firmy w budowie wyrazistego, unikalnego oraz nowoczesnego wizerunku poprzez projektowanie graficzne elementów komunikacji oraz identyfikacji firmy.
· Nadaj lepszą jakość firmowym materiałom graficznym! · Projekty graficzne które pokochasz ·

Stronit

Projekt Graficzny

Projektowanie graficzne jest jednym z ważniejszych elementów powstawania każdego materiału promocyjnego. To właśnie od efektów pracy grafika nad projektem będzie zależeć, jakie pierwsze wrażenie wywoła reklama.

Dobry projekt graficzny potrafi w ułamku sekundy wywołać pożądany stan emocjonalny. Mając to na uwadze, dużo trudu wkładam, aby przekaz zawarty w opracowywanym materiale reklamowym był zaskakujący, a zarazem czytelny i przejrzysty dla odbiorcy.

Proces projektowania graficznego jest z gruntu twórczy i subiektywny, ale zawsze tworząc projekt graficzny nie zapominam o potrzebach i wymaganiach klienta - zaspokojenie ich jest celem mojej pracy.

Moim celem jest, abyś był naprawdę dumny ze swoich materiałów reklamowych, stąd też projektuje naprawdę dobre projekty graficzne.

Identyfikacja Wizualna

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji wizualnej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Nowoczesny wizerunek to początek sukcesu.

Identyfikacja wizualna to namacalna interpretacja marki, która przemawia do zmysłów. Możesz jej dotknąć, zobaczyć, potrzymać. Posługując się prostą metaforą, identyfikacja wizualna to ubranie dla firmy, produktu lub marki.

Przy tworzeniu identyfikacji wizualnej firmy nie ma miejsca na personalne preferencje, dlatego decyzje projektowe muszą zawsze z czegoś wynikać. Zdecydowanie tym czymś jest podłoże strategiczne marki.

Specjalnie dla Ciebie, na twoje zlecenie stworzę unikalny i autentyczny wizerunek marki. Wzbudzający zainteresowanie i zazdrość u konkurencji.

Projekt Logo Dla Firmy

Logo to unikalny i charakterystyczny znak graficzny, stylizowany napis, symbol lub inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki, przedsiębiorstwa bądź organizacji.

Logo firmowe umieszcza się na wszystkich materiałach reklamowych, produktach, opakowaniach, budynkach i pojazdach.

Logo występuje w trzech postaciach – znaku będącego symbolem albo sygnetem, logotypu bądź pełnego logo. Z miłą chęcią stworze specjalnie dla Twojej firmy wyjątkowe Logo, które wyróżni Twój biznes!

Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z biznesem i nie jesteś jeszcze zdecydowany na zamówienie identyfikacji wizualnej, możesz zlecić stworzenie wyłącznie logotypu – jest on rdzeniem każdej identyfikacji. Świadomie zaprojektowany, stanowi doskonały początek dobrze prosperującego biznesu.

Dobra Grafika Reklamowa

Projektowanie graficzne jest dziedziną sztuki wymagającą ogromnej wiedzy i doświadczenia. Wielokrotnie wymaga ono dużego wysiłku intelektualnego, jak i kreatywności. Każdego dnia spotykamy wiele różnych form projektów graficznych. Ulotki, plakaty, szyldy sklepów, bannery, reklamy w telewizji czy tez projekty stron internetowych.
Dlaczego jedne projekty nam się podobają, a inne nie? Co wyróżnia dobry projekt graficzny?

Stronit
Stronit

Pomysł na Projekt

Grafika użytkowa, jak sama nazwa wskazuje, służy na jakiś użytek. Jest to oczywiście forma sztuki i wiele ze sztuk plastycznych czerpie, jednak projektowanie graficzne ma realizować cele.

Nie wystarczy, że będziemy kierowali się dobrymi praktykami typografii, ani to, że wybierzemy wspaniały schemat kolorów. Zacząć należy od pomysłu i dopiero po określeniu celu projektu można przystąpić do dalszej pracy.

Należy określić do kogo kierujemy projekt, co chcemy pokazać i jakie reakcje chcemy wywołać. Bez tego nawet najpiękniejszy projekt będzie raczej tylko dziełem artystycznym, natomiast jego wartość użytkowa będzie niewielka.

Kolorystyka

Dobieranie kolorów to jedna z ważniejszych części pracy nad projektem graficznym. Zresztą, wszędzie gdzie mamy do czynienia z jakimkolwiek projektowaniem i grafiką, barwy odgrywają kluczową rolę.

Każdy z kolorów posiada inne cechy i niesie za sobą inny ładunek emocjonalny, który jest kierowany do odbiorcy. Warto o tym wiedzieć, żeby budować przekaz w świadomy sposób.

Stosowanie barw to jedna z technik, która może pomóc w odbiorze informacji. Dobry grafik powinien posiadać umiejętność w dobieraniu kolorów na różne sposoby tak, by pasowały do siebie wzajemnie.

Równowaga i Proporcje

Zrównoważony projekt to taki, gdzie wszystko jest na swoim miejscu. Znalezienie równowagi jest o tyle ważne, że po pierwsze ułatwia ogólny odbiór treści, zaś po drugie może od razu zainteresować odbiorcę.

Operując zarówno wielkością, jak i kolorem, musimy odpowiednio równoważyć każdy obszar projektu. Odpowiednia zabawa proporcją pozwala też zbudować właściwą hierarchię i pokazać w pierwszej kolejności rzeczy ważne.

W złych projektach proporcje nie istnieją i nie wiemy, na co mamy patrzeć. Czy na kiepskiej stronie internetowej najważniejsza jest np. nazwa firmy? Czym zajmuje się ta firma? Gdzie jest oferta? Pytania, które nie znajdują odpowiedzi.

Spójność I Czytelność

Dobry projekt jako całość realizuje jeden cel, jednak przecież każdy poszczególny element bierze udział w tej realizacji. Innymi słowy wszystko musi do siebie pasować, inaczej całość będzie sprawiała wrażenie dzieła przypadku.

Przemyślany dobór fontów, czytelność, hierarchia tekstu i właściwa kolorystyka sprawiają, że informacje tekstowe odbieramy łatwo i bez żadnego problemu. Tekst nie zlewa się z tłem, a użyte kroje czcionek są czytelne.

Powtarzalność faktur, stylów pisma, kolorów i innych elementów sprawia, że projekt jest przyjemny w odbiorze. Widać wtedy również, że stoi za tym jakiś zamysł, który został konsekwentnie zrealizowany.

Stronit
Stronit

CHCESZ SIĘ PRZEKONAĆ NA CO MNIE STAĆ?

· Komunikacja · Spotkania · Współpraca · Kontakt ·

Jeżeli zechcesz spotkać się ze mną osobiście, chętnie odwiedzę Cię w dogodnym dla Ciebie miejscu. Jeżeli jednak nie zaistnieje taka potrzeba, wszelkie kwestie związane z Twoją nową stroną internetową, możemy omawiać przez telefon lub zdalnie (w ten sposób działam w 80% przypadkach zleceń, które realizuje!). Zapraszam do kontaktu po więcej informacji, oferte współpracy oraz do zapoznania się z wybranymi projektami wykonanymi w latach 2010-2020.

Napisz i Zagadaj

Informacje Kontaktowe

Wyślij Wiadomość lub skorzystaj z formularza: info.stronit@gmail.com / daron.drk@gmail.com

Wolisz porozmawiać, dowiedzieć się czegoś więcej?

Zadzwoń i Zagadaj już teraz: + 48 531 036 753 (kontaktować telefonicznie można się od pon do pt w godz. 9-17) osoba kontaktowa Dariusz Śliwiński

Siedziba: 87-100, Toruń 53.020°N i 18.609°E.

Strona Internetowa: www.stronit.pl

Zaprezentuj się ze swojej
najlepszej strony

Dobry design, wyznaczający ramy sukcesu jest w Twoim zasięgu.